04 January, 2007

Trip Akan Datang- Pulau Sembilan






Kawan saya sedang menganjurkan satu trip memancing ke Pulau Sembilan pada 13 & 14 Januari, 2007. Kira trip 2 hari satu malam di mana pemancing akan menaiki bot pada subuh Sabtu 13hb dan balik pagi Ahad 14hb.

Bot akan dikendalikan oleh tekong berpengalaman yang dibantu awak2. Pakej termasuk sarapan pagi, makan tengahari dan malam secara ala kadar yang dimasak oleh tekong. Bot yang digunakan adalah bot nelayan yg boleh memuatkan sehingga 12 pemancing. Harga pakej ialah RM950 tidak termasuk umpan. Jadi kalau ada 9 pemancing, masing-masing kena bayar RM100 lebih skit seorang.

Kawan tersebut mencari beberapa orang lagi pemancing kerana sekarang telah ada 4 orang yg sudah confirm. Sesiapa yang berminat sila telefon Kamarul di 019-6653445 pada atau sebelum Ahad ni (7/1).
Trip terdahulu menggunakan khidmat tekong yg sama membuahkan hasil yg agak lumayan di mana 8 pemancing membawa pulang 1 tong cool box (54 qtz) penuh dengan tangkapan setiap seorang. Tetapi rezeki di laut hanya Tuhan yg menentukan untuk kali ini. Gambar dirakam dan cerita di'publish' dalam majalah pancing tempatan.

No comments: